söndag 23 mars 2014

Maskinparken

Listar vilka maskiner jag har och brukar använda så om någon behöver tips eller fråga om nåt så kanske, kanske jag kan hjälpa till! OCH har nån till övers en resårbädd SRP60-N så är jag väldigt intresserad...några maskiner har jag på jobbet i butiken och några hemma så jag aldrig ska riskera att bli uttråkad.

Silver Reed SK840 elektronisk
Silver Reed SK280 hålkort
Silver Reed SK860 + resårbädd elektronisk
Silver Reed LK150 manuell
Silver Reed(Empisal) SK150 + resårbädd manuell
Silver Reed(Empisal) SK328 hålkort

Brother KH260 + resårbädd hålkort
Brother KH881 + resårbädd hålkort
Brother KH940 + resårbädd elektronisk

Använder DK8 men är rätt så novis, övar lite då och då så småningom kanske...
Har Brother Link, Screen Link och Silver Link 4 till programmet.

Manualer till de här maskinerna och en massa andra har jag i mina hyllor så till dem som inte finns att köpa längre går det bra att fråga om kopior.

Men en sak som jag inte har är TID ATT STICKA! Försöker lära mig en massa nytt från inspirationen jag får på facebookgruppen "Stickmaskinister"...se länk här till höger!

Oj, nu är det dags att stänga och åka hem - här sitter jag och fantiserar!
/Ha en bra kväll!

0 kommentarer: