onsdag 26 mars 2014

Konstiga vårtider

Härom dagen gjorde jag lite småfix med etiketter på mina inlägg. Ett av de äldre hamnade längst upp fast det var ganska gammalt och några tror jag försvann...?

Det är långt mellan uppdateringarna även om jag har massor av material att skriva om. 
Tiden...är det okej att skylla på den fast man enkelt via mobilen sköter allt med några knapptryck? Både foton och inlägg och länkar?

Jag har varit frustrerad över hur korta stunder jag kan sitta vid maskinerna, kvällarna är korta och John Blund kommer alldeles för tidigt mot förr.

Ska se detta som en tröskel och kliva över och börja skriva vad jag trots allt hinner med även om det mestadels är provlappar och modelldrömmeri...

1 kommentarer:

Bibbi sa...

Jag hejar på dej och hoppas, att du får massor av energi och tid över till maskinerna.