onsdag 29 april 2009

Snopet

Idag har jag varit medföljare till Umeå, ja chaffis fick jag vara på vägen hem då min kompis skulle behandlas på smärtkliniken. Tänkte såklart besöka Perssons Garn och Hemflit men vad gjorde jag...?

Jo, jag glömde mitt Mastercard hemma.

Så var det med det, inte lönt att besöka när man inte kan handla :-(
Det fick bli ett par gummistövlar på Rusta istället.

Mitt maskinstickningsprojekt "Modular tomten jacket" som jag berättat om här är nästan klart. Det fattas ärmarna bara, och sen ska jag sy i en dragkedja. Längtar efter att tvätta och blocka så jag kan ge bort den.

Och solen skiner!

2 kommentarer:

Surtanten sa...

Kul att du har tinat fram i vårsolen.

Linda Lidén sa...

Tack! Jag har knappt hunnit sitta nåt vid datorn sen jul, mycket jobb med flytt å så...